Angliškas atitikmuo
Google „AdWords“ Advanced
Kurso aprašymas
Tai „AdWords“ patarimų bei gudrybių kursas. Šio kurso tikslas yra padėti „AdWords“ vartotojams efektyviai naudoti patarimus bei gudrybes, kuriuos geriausi mano įmonės „Media Plus“ konsultantai taiko kasdieniniame darbe. Mes sukaupėme geriausios praktikos bei metodų rinkinį , kuriuo šio kurso metu dalinsimės su jumis. Darysime prielaidą, kad jūs turite tam tikros patirties kuriant ir valdant kampanijas su „Google AdWords“. Mes aprėbsime labai platų temų spektrą. Taigi, kviečiame į šį kursą ir tikimės, kad jūs maksimaliai naudingai praleisite savo vertingą laiką. Ar pasiruošę atlikti tolimesnius veiksmus su „AdWords“ ? Ekspertas pristatys patarimus bei gudrybes naudojamas jo įmonės „Media Plus“ aktyviai praktikuojančių ekspertų siekiant pagerinti „AdWord“ klientų valdymą, organizaciją bei atskaitomybės įgudžius. Pirma, jūs pamatysite įvairių būdų, kaip naudoti „AdWords“ „etiketes“, filtrus ir automatines taisykles, siekiant pagerinti jūsų kampanijų matomumą. Agentūros ir reklamos profesionalai valdantys kelias klientų paskyras su džiaugsmu sužinos, kaip naudotis „My Client Center (MCC)“ „AdWords“ funkcijas, kurias suteikia galimybę valdyti visas jūsų klientų kampanijas vienoje vietoje. Toliau, jūs išmoksite, kaip taupyti laiką naudojant „AdWords“ redaktorių, kurio dėka galima atlikti kombinuotus keitimus, atsikratyti pasikartojančių žodžių bei labai efektyviai kurti naujas kampanijas. Taip pat, jus išmoksite, kaip naudotis „Auction Insights“ duomenimis, kurie padės susidoruoti su konkurentais. Galiausiai, mes įsigilinsime į „AdWords“ „skriptų“ naudojimo ir naudingos analizės praktiką, sukūriant specialiai pritaikytas ataskaitas, skirtas kokybės balo, priskirimo ir kitų jūsų Adwords paskyros rodyklių bei komponentų stebėjimui.
Kurso turinys
1. Laiko taupymas bei painiava su etiketėmis
2. Kuo svarbios automatinės taisyklės
3. Filtrų naudojimo svarba ir jų ypatumai
4. Bendrų biudžetų naudojimas
5. „My Client Center (MCC)“ naudojimas
6. „AdWords“ scenarijų naudojimas
2.„AdWords Editor“ redaktoriaus naudojimas
1.Darbo su „AdWords Editor“ redaktoriumi pradžia
2.Atsarginių kopijų naudojimas
3.Pasikartojančių raktažodžių problemos sprendimai
4.Žaibiškas naujų kampanijų bei skelbimo grupių kūrimas
5.Laiko taupymas kombinuotų keitimų pagalba
3.Naudingos ataskaitos
1.Pozicijų suvokimas, naudojant „Auction Insights“
2.„AdWords“ stebėjimas ir kontrolė su Google Analytics
3.„AdWords“ tikro poveikio nustatymas su „Multi-Channel Funnels“ ataskaitomis ir priskyrimo modeliais
4.Išvados
5.Apibendrinimas
Bendraukime
Parašyk mums