Reikalavimai dalyviams(rekomendaciniai)
IT paslaugų vadybos patirtis. Pageidautina žinoti ITIL metodologijos pagrindus.
Nauda
Šie mokymai suteikia bendras žinias apie ISO 20000:2005 standartą, kuris yra skirtas IT paslaugų valdymui. Numatoma suteikti šias žinias:
- Kaip įgyvendinti ir palaikyti IT paslaugų valdymo sistemą, pritaikytą prie specifinių organizacijos poreikių.
- Kokie yra ISO 20000:2005 standarto reikalavimai.
- Kaip parengti savo įmonę sertifikavimui.
Dalyviai turės galimybę užduoti klausimus, kurie susiję su jų pačių specifine situacija. Jie taip pat turės galimybę išnagrinėti dokumentus, kurie yra paimti iš realių sistemų.
Tam, kad geriau įsisavinti mokymų medžiagą, bus naudojamos mokomosios teorinės sesijos, diskusijos ir praktiniai užsiėmimai fiktyvioje bendrovėje.
Dalyviai
Vidaus ir išorės IT paslaugų tiekėjai, konsultantai ar specialistai atsakingi už IT paslaugų valdymą bei kiti profesionalai, susiję su IT paslaugų valdymo kokybe.
Programa
- Ivadas į ISO 20000 - tikslas, misija, nauda bendrovei.
- ITIL metodologijos pagrindiniai terminai.
- ISO 20000 modelis ir santykis su kitais IT standartais.
- ISO 20000 žodynas (terminai ir apibrėžimai), standarto nagrinėjimas.
- Paslaugų valdymo sistemos ir ISO 20000 standarto reikalavimai.
- Paslaugų valdymo sistemos ir ISO 20000 planavimas bei diegimas.
- Naujų ar pakitusių paslaugų procesų planavimas bei diegimas.
- ISO 20000 – į procesus orientuota valdymo sistema:
- Paslaugų teikimo procesas;
- Ryšys tarp procesų;
- Procesų nustatymas;
- Procesų kontrolė;
- Versijos.
- ISO 20000 palyginimas su kitais standartais (ISO 9001/27000/14000).
- Sertifikavimas pagal ISO 20000.
- ISO 20000 audito procedūros.
- IT paslaugų valdymo sistemos, kuri paremta ISO 20000, išlaikymas ir gerinimas.
- Praktiniai užsiėmimai.
Papildoma informacija
Į kursų kainą yra įskaičiuota: 3-jų dienų mokymai, mokomoji medžiaga, kavos/arbatos pertraukėlės bei pietūs kursų metu.
Bendraukime
Parašyk mums